Śmietanka promocji w punkcie sprzedaży

Duży producent produktów mlecznych szukał poparcia swojej specjalnej promocji w dużej sieci supermarketów. Materiały w punkcie sprzedaży miały być umieszczone na przeciwko lodówek, w których znajdowały się jego produkty. Duża liczba punktów sprzedaży oznaczały, że sprzedawcy byli bardzo zadowoleni.

Roamler przejął odpowiedzialność za promocję w licznych sklepach. Jego zespół umieścił materiały promocyjne i był w stanie zapewnić, że kampania zakończy się sukcesem dla całej sieci.

Słodkie badania dystrybucji

Producent cukierków szukał sposobu na poprawę dystrybucji w sklepach stacjonarnych, jednak wiedział, że ten kanał dystrybucji wymaga większych nakładów finansowych i czasu.

Poprosił więc o pomoc Roamler, którego zespół udał się do sklepów, aby sprawdzić dostępność jednostek SKU firmy. Gdy napotkano brak dostępności jakiejś jednostki SKU, członkowie zespołu pytali właścicieli sklepów, czy byliby zainteresowani złożeniem zamówienia. Pozytywne odpowiedzi były przekazywane producentowi w celu przeprowadzenia wizyty terenowej. W ten sposób zespół sprzedaży w terenie mógł skupiać się tylko na tych miejscach, gdzie interesowano się większą dystrybucją produktów.

Bardziej widoczne telewizory

Wiodąca marka elektroniczna chciała zwiększyć swoją widoczność poprzez kampanię przedstawiająca jej nowy telewizor z płaskim ekranem. Kampania miała być przeprowadzona podczas gorączkowego okresu Bożego Narodzenia. Ze względu na dużą lokalizację sklepów zaangażowanych w nią, producent poprosił o pomoc Roamler. Gdy tylko zespół został zaangażowany, wybrał materiały promocyjne, które następnie dostarczył do miejsc zbyt daleko od producenta, mniej ważnych pod względem strategicznym lub zbyt trudno mu dostępnych. Na miejscu zespół rozmieścił materiały promocyjne zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. W ten sposób kampania została w pełni uruchomiona, a widoczność nowego produktu znacząco się zwiększyła.