Witamy! Wybierz swój kraj, aby sprawdzić co możemy ci zaoferować.

Customer Login

Ciesz się największymi korzyściami ze swoich transakcji detalicznych dzięki ukierunkowanym działaniom.

Ok, pokaż mi więcej

ABC sprzedaży
detalicznej Roamler.

Podejmowanie decyzji dotyczącej zakupu przez klienta to najważniejszy moment. Optymalna egzekucja w sklepie jest w stanie przynieść ci dużo lepsze wyniki. Dzięki wirtualnym klientom, Roamler oferuje zarówno producentom, jak i detalistom, możliwość spojrzenia na to, co dzieje się obecnie z zapasami danych produktów. Przy naszej pomocy mogą oni zapewnić jeszcze lepsze wyniki sprzedaży detalicznej.

AUDYT Zbadaj dostępność produktów, ich rozmieszczenie, cenę i działania promocyjne, a także wszelkie inne czynniki istotne do zwiększania liczby transakcji w czasie rzeczywistym.

MIARA PORÓWNAWCZA Przeanalizuj i zestaw wyniki z innymi danymi dotyczącymi sprzedaży, aby lepiej zrozumieć zrozumieć zwrot z inwestycji i poznać wszystkie możliwości.

KOREKTA Utwórz zalecenia oparte na wynikach i szybko powiadamiaj swój zespół handlowy lub agencje zewnętrzne o potrzebie skorygowania zamówienia oraz poprawy wyników.

Ariën Brak
Kierownik sprzedaży detalicznej

„Ostatecznie jakość egzekucji działań promocyjnych sprowadza się do dyscypliny w sklepie. Pozyskanie kontroli nad działaniami tam jest jednak bardzo trudne. Szybkość i skala rozwoju, jaką zapewnia Roamler, daje nam tę kontrolę, co znacznie zwiększa jakość egzekucji i w związku z tym prowadzi do bezpośredniej poprawy wskaźników sprzedaży.”

Job Rombout
Starszy kierownik kategorii

„Kierownicy projektów w Roamler dobrze podpowiadają nam, w jaki sposób możemy stworzyć jeszcze lepsze systemy raportowania. Te systemy umożliwiają nam szybsze wyciąganie wniosków na podstawie danych, dzięki czemu możemy szybciej zareagować.”

Jacob Meijboom
Starszy kierownik kategorii

„W Coop zawsze jesteśmy zainteresowani raportami Roamler, ponieważ (podobnie jak nasi dostawcy) widzimy, jak korzystna jest współpraca Roamler z wszystkimi stronami w celu zwiększenia egzekucji w zakładzie pracy i przeniesienie jej na kolejny poziom.”

Dostępność
produktu.

Badania pokazują, że w piątek i sobotę (dni najbardziej aktywne) nie jest dostępnych średnio 7% produktów. Prowadzi to do utraty dochodów o wartości szacowanej na 4 mld euro rocznie w całej Europie. Zauważenie tego problemu i umiejętność zareagowania na niego jest niezbędna, aby zmniejszyć straty i zwiększyć sprzedaż.

Badania poszczególnych przypadków

Kampanie
promocyjne.

Większość kampanii przeprowadza się w ograniczonym czasie, a wnioski na ich temat można wyciągać dopiero po ich zakończeniu. Roamler mierzy kluczowe czynniki w czasie rzeczywistym, co pozwala firmom działać nawet podczas kampanii, porównywać jakość egzekucji z wielkością sprzedaży i danymi z eksploatacji, zapewniając możliwie jak najwyższy wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI).

Badania poszczególnych przypadków

Cena.

Ceny nieustannie wahają się zależnie od innych marek oraz kategorii innych produktów. Roamler przedstawia jasne informacje dotyczące wszystkich aspektów wyceny, włączając w to sposób, w jaki strategie wyceny są stosowane w obrębie różnych kanałów i wśród detalistów, aby w ten sposób móc określić najbardziej skuteczną strategię.

Badania poszczególnych przypadków

Rozmieszczenie.

Detaliści i producenci sporo inwestują w badania planów rozmieszczenia produktów na półkach, które mogłyby generować wysokie zwroty. Ważne jest więc, aby punkty w sklepie były z nimi zgodne. Roamler może sprawdzić, czy tak jest, zawracając uwagę na widoczność, rozmieszczenie i asortyment, a także podział półek i inne stosowne badania.

Badania poszczególnych przypadków

Spostrzeżenia
konsumentów.

Postaw się na miejscu konsumenta. Zespół przeszkolonych „konsumentów” z Roamler działa na trzech płaszczyznach; przedstawi ci dane oparte na faktach, zbierze spostrzeżenia swoich znajomych konsumentów oraz przeprowadzi tajemniczą wizytę, oferując ci w ten sposób szeroki zakres informacji zwrotnych związanych z wszystkimi aspektami hali produkcyjnej.

Badania poszczególnych przypadków

Oprogramowanie
jako usługa.

Szukasz rozwiązania, które umożliwi ci skuteczne i tanie zarządzenie przychodzących danych z eksploatacji? Roamler przedstawia ci sprawdzone rozwiązanie SaaS, które dopasuje się do twoich potrzeb, bez względu na to, czy chodzi o mały projekt jednorazowy, czy przedsiębiorstwo działające na szeroką skalę.

Badania poszczególnych przypadków


Stwórzmy
coś nowego.

Sprzedaż w terenie obejmuje obecnie szeroki zakres działań BTL, czyli działań ukierunkowanych na konsumentów, dzięki czemu można liczyć na spore inwestycje roczne. Uwzględnienie większej liczby sposobów obejmujących tego typu działania może prowadzić do jeszcze szybszej reakcji, większej elastyczności i niższych kosztów w całym łańcuchu wartości. Widoczność, dostępność i sprzedaż utrzymują się na tym samym poziomie bądź wzrastają - wszystko za pomocą tej nowej metody pracy. Wykorzystaliśmy ją już wraz z innymi osobami, teraz czas na ciebie - odkryj swoje możliwości.

Kontroluj
swoje liczniki.

Obserwuj informacje w czasie rzeczywistym i analizuj je. Porównuj dane, zobacz jaki wpływ słaba egzekucja ma na obroty, a następnie sprawdź jak zmienia się sytuacja, gdy zaczynasz działać. Otrzymuj automatyczne alerty zawsze w wtedy, gdy jakość egzekucji spada poniżej wartości twoich kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Staraj się zrozumieć fakty i testuj co tak naprawdę działa - porównuj marki, detalistów, okresy lub cokolwiek innego, o czym tylko chcesz dowiedzieć się więcej.

Bądźmy w kontakcie

Zapisz się na nasz newsletter,
aby otrzymywać informacje o ofertach i aktualizacjach.

Czerp korzyści
z naszego zespołu.

Roamler to zespół dobrze wyszkolonych lokalnych pracowników mobilnych, którzy na bieżąco zbierają wysokiej jakości dane dotyczące egzekucji detalicznej. Po przejściu odpowiednio dopasowanego szkolenia wstępnego i szczegółowych testów, otrzymują oni unikalną aplikację Roamler na swoje smartfony, dzięki której mogą odwiedzić każde miejsce, które chcesz.

Będąc na miejscu, zbiorą wszelkie informacje lub przeprowadzą wszelkie potrzebne badania, uzupełniając je dowodami w postaci zdjęć i danymi na temat lokalizacji. Ich obecność w czasie rzeczywistym w sklepach w obrębie twojego rynku oznacza, że nie musisz już zgadywać, w jaki sposób twoja marka radzi sobie w sklepach. Dowiesz się o tym natychmiast.

Bądźmy w kontakcie.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, wyślij nam wiadomość. Skontaktujemy się z tobą tak szybko, jak tylko będzie to możliwe. Jeśli szukasz zakładki Pomoc, kliknij tutaj.

Belgium

Matenstraat 214

2845, Niel-Waterfront

+32 32 01 14 00

salesBE@roamler.com

Belgium

Matenstraat 214

2845, Niel-Waterfront

+32 32 01 14 00

salesBE@roamler.com

Chile

Compañia 1068, Room 308

Santiago

+56 98 42 08 292

salesCL@roamler.cl

Colombia

Calle 116 No 18-45 

Bogotá

ventasco@roamler.co

France

1 rue de la République

69001, Lyon

+33 6 61 58 45 51

salesfr@roamler.com

Germany

Westerdoksdijk 411

1013 AD, Amsterdam

+49 69 96 75 83 73

desupport@roamler.com

Italy

Via Bartolomeo Panizza, 7

20144 Milan

+39 02 48 19 33 20

contactIT@roamler.com

Mexico

Aristoteles 77 Piso 5, Colonia Polanco

Del Miguel Hidalgo

55 39 66 16 20

ventasmx@roamler.mx

Netherlands (HQ)

Westerdoksdijk 411

1013 AD, Amsterdam

+31 20 82 02 580

salesNL@roamler.com

Poland

ul. Nabielaka 6/5 

00-743 Warsaw

+48 72 84 57 192

salesPL@roamler.pl

Spain

Plaça de la Corona 2, 1er 3ª

08402 Granollers

+34 93 76 84 692

salesES@roamler.com

Sweden

Westerdoksdijk 411

1013 AD, Amsterdam

+31 20 82 02 580

salesSE@roamler.com

South-Africa

Longmeadow Business Estate, North entrance

31 Lake Road, Modderfontein, Johannesburg

+27 11 45 80 000

salesSA@roamler.com

Turkey

Eğitim Mah. Adım Sok. Keptioğlu İş Merkezi No: 11 Daire:7

Hasanpaşa Kadıköy Istanbul 34726

+90 54 93 30 37 40

salesTR@roamler.com

United-Kingdom

Westerdoksdijk 411

1013 AD, Amsterdam

+31 20 82 02 580

salesUK@roamler.com